mercredi 16 septembre 2015

GWISENI-OIARTZUN ELKARTRUKEA - 2015eko EGITARAUA

BRETAINIAKO EGONALDIAREN PROGRAMA
(2015eko irailaren 20tik 26ra)

Irailak 20, igandea: Irteera
·          Irteera goizeko 7:00etan Ikastolako aparkalekutik; 19:00ak aldera iritsiko gara Gwisenira. Elkartrukeko kideen aurkezpena egin eta ikasle bakoitzak dagokion familiarekin igaroko du gaua.
Irailak 21, astelehena:   Diwan - Gwiseni
·         Goizeko 9:00ak aldera Gwiseniko Diwan eskolan elkartuko gara.
·         10:15ean  harrera ofiziala Gwiseniko udaletxean. Jarraian herriko eraikin eta leku esanguratsuen bisita.
·         Eskolako jantokian bazkaldu ondoren, arratsaldean Bretainiar kultura ezagutzeko ekintzak egingo dira: sukaldaritza, dantzak eta bertako jokoak.
·         17:30ak aldera ikasle bakoitza dagokion familiarekin joango da.
Irailak 22, asteartea :   Brest  eta Oceanopolis.
·         Irteera 9:15ean eskolako aparkalekutik.
·         10:00etan Oceanopolis bisitatu.  Piknika Oceanopolisen.
·         Bresteko portuaren bisita gidatua eta ikasleek denbora librea izango dute Brest bisitatzeko.
·         17:30ean eskolara itzulera, elkartrukeko kideekin etxera joateko.
Irailak 23, asteazkena : Eguna familiekin.
Irailak 24, osteguna :  Plougerne
·         Irteera 9:00etan eskolako aparkalekutik. Egun-pasa Plougernen, 2 taldetan.
·         Talde batek Algen Museoa bisitatuko du goizean eta ondoren algetan oinarritutako sukaldaritza tailer bat izango dute.
·         Bigarren taldeko ikasleak bertako itsasontzi tradizional batean ibili eta paddlean edo kayakean ibiliko dira.
·         12:30ean, bazkaria.
·         Arratsaldean taldeak trukatuko dira.
·         17:30ean eskolara itzulera, elkartrukeko kideekin etxera joateko.
Irailak 25, ostirala: Pleumeur Boudoù
·         Egun-pasa Pleumeur Boudoùn, (Cité des Télécoms) zientzia-museoan. Bi talde egin eta hiru gai aurkeztuko dira: mundu digitala, radôme fenomenoa eta ilusio optikoak.
·         12:30etan bazkaria.
·         Arratsaldean itsasontzi-ibilaldia “Zazpi Uharteetan”. Bisita ornitologikoa, inguruan bizi diren itsas hegazti ezberdinak ezagutu eta granito arrosa kostaldeko paisaia zoragarriak ikusteko.
·         18:30etan ikastolara itzulera.
·         19:00etan agur-festa Gwiseniko ekitaldi-aretoan: abestiak, fest-noz (festa bretainiarra) Bretainiako musika eta dantzak, eta afaria familiekin. Kulturen arteko elkartrukea.
Irailak 26, larunbata: Itzulera
·        Irteera goizeko 9:00ak aldera Gwiseniko eskolatik. Oiartzunera helduera 21:00ak aldera.

PROGRAMA DE INTERCAMBIO EN BRETAÑA
(del 20 al 26 de septiembre de 2015)

·         Domingo 20/09: Salida de Oiartzun a las 7:00. Llegada a Gwiseni a las 19:00
·         Lunes 21/09: Acogida oficial en el ayuntamiento de Gwiseni, visita del pueblo. Comida en el comedor del colegio. Tarde con los bretones realizando actividades para descubrir la cultura bretona.
·         Martes 22/09: Visita de Oceonapolis, aquarium situado en Brest. Visita guiada por el puerto de Brest y tiempo libre por el centro de la ciudad.
·         Miercoles 23/09: Día en familia
·         Jueves 24/09: Visita del museo de las algas en Plougerne. Taller de cocina a base de algas. Por la tarde, vuelta en barco tradicional, paddle y/o kayak.
·         Viernes 25/09: Día en Pleumeur Bodoù, “Cité de Télécoms”, museo científico. Visita guiada: el mundo digital, la gran aventura del râdome y las ilusiones ópticas. Por la tarde, vuelta en barco, alrededor de las “Siete Islas”. Excursión ornitológica para descubrir las diferentes aves marítimas de la zona, y disfrutar de los paisajes de la costa de granito rosa.
A las 19:00 fest-noz en la sala de espéctaculos de Gwiseni: canciones, música y bailes bretones y cena con las familias.
·         Sábado 26/09: salida del colegio hacia las 9:00. Llegada a Oiartzun hacia las 9:00